петък, 6 май 2011 г.

БИАДнотийка


Това е един от онези моменти в живота, когато хуманизмът ми засрамено подвива опашка, мизантропията ми си отваря черепната кутия и си прави facepalm директно на мозъка, за да отстъпи място на един бушуващ титаничен смях. Ще си спестя духовитите тиради за чалга културата – първо, че всичко, ама наистина ВСИЧКО по тая тема вече е казано по много по-смешни начини, отколкото мога да го кажа аз, и второ, че колкото и да е удобно, не можем да обвиним една муз... така де, мешавица от звуци за простотията с взлом, която е демонстрирана в случая. В крайна сметка, чалгата не е причината, а резултатът от виртуозното масово затъпяване.
Друго нещо не ми дава мира нощем, а именно: как са успели да се наръгат с ножове?!? Имам предвид – когато влизаш в заведение, охраната те проверява за оръжия, нали така? Значи в случая има два възможни сценария: охраната е обискирала щателно нашите страдащи от мозъчна гангрена герои, конфискувала е ножовете, но в момента, в който е тръгнала да ги изритва от мизерната дупка, която нарича заведение, макар и виждайки, че те са напът да задемонстрират касапските си дарби, им е върнала ножовете. Вторият вариант не блести с такава конспиративност, а именно – никой не ги е претърсил достатъчно добре, за да открие оръжията им. Чудя се кое от двете ме плаши повече...

Няма коментари:

Публикуване на коментар