понеделник, 9 май 2011 г.

С какво ебем?

След огромна поредица от (две) високорейтингови, свръхуспешни и тотално конкурентоизтребващи акции за битовата култура и двойния стандарт на продуктите в България, а именно “Какво ядем?” и “С какво перем?”, Btv се захвана с амбициозната, високодуховна и нелека задача да изследва секс-продуктите в България и да ги сравни с тези по света в новата си експедиция из дебрите на пазарните артикули под надслов “С какво ебем?”. Естествено, първа спирка са контрацептивите, а в следващите редове ще ви представя резултатите от задълбоченото проучване из сайта на една марка презервативи, която няма да назовавам, за да не й направя, да не дава Господ, скрита реклама – достатъчно е да кажа, че името й започва с D и завършва на UREX:

България. Из нашите ширини мненията са разцепени на два воюващи клана любители на безопасния секс, които от години, да не кажа десетилетия, се опитват да наложат волята си над останалата половина от населението, засега със спорен успех. От едната страна на барикадата са българите, народ, съставен от редица класни ебачи, като Принц Папа Жан и Митьо Пищова. Всеки знае, че българите не тъпчат на едно място, само когато ебат, от друга страна, непрекъснато ни съобщават, че страната се движи напред, следователно най-правилният извод, който пожем да си извадим, е, че сме ненаситна и велика нация – киселно млЕко, секс и демокрация. Това, съвсем естествено, бива потвърдено и от най-популярния вид презервативи у нас. От противниковата страна се намират нашите сънародници от Столипиново, Филиповци и Шекер махала, които открай време си падат реформатори и експериментатори, което обяснява защо в техните артЪ среди вместо презервативи най-често се използват балони или найлонови кесийки.

Германия. Немците са технична нация. Дори когато става въпрос за най-интимните им изживявания, те остават верни на своята вродена екзактност. Забележете инженерната мисъл, която е конструирала любимите кондоми на конфедерацията. Не е пропуснала да отбележи точната дебелина на латексовото изделие, нито пък да сложи подходящата за целта опаковка, която, комбинирана със звънливия немски език, допълва впечатлението, че четете за автомобилни намотки и шлагери.

САЩ. Страната на неограничените възможности и килограми. McDonalds създадоха наскоро своя линия презервативи - McHorny, които всяка дама получава като бонус към закупен БигМак ( ако, недай си Боже, в последствие по погрешка се окаже с детско меню, компанията не поема отговорност ). Други популярни презервативи на тамошния пазар са тези с вкус на бонбони и в кутийки от бонбони . Те са хитър камуфлаж, който да заблуждава дебелите жени, които иначе никога не биха си купили подобен артикул, защото няма за какво да го използват.

Африка. Хората на юг са традиционалисти и залагат на вековна формула – обелки от банани. Все пак, за младото и модерномислещо поколение съществува подходяща възможност да останат верни на традицията, но и да са в крак с новото време.

Индия. За тази красива страна сайтът на Durex предлага богат асортимент от цели 6 вида презервативи , което донякъде обяснява защо са повече от 1/6 от населението на света....

Китай. Там работят по 14 часа в денонощие, а когато им се прииска да задоволят естествените си природни нагони, е достатъчно партията да им каже, че ако имат късмета да забременеят и родят, оризът в народната република ще е кът, и жените помятат - нЕма нужда от контрацептиви.

Няма коментари:

Публикуване на коментар